Ο Αντρές Σιμόες μιλάει για τη ρεβάνς με τον Ολυμπιακό και στέλνει το δικό του μήνυμα στους (από το καλοκαίρι) συμπαίκτες του... Από τη νέα σεζόν θα ζει κι αυτός, φορώντας την κιτρινόμαυρη φανέλα, ντέρμπι όπως το αυριανό με τον Ολυμπιακό. Ο Αντρές Σιμόες δυστυχώς την Τετάρτη (11/3) το βράδυ δεν θα είναι στο ΟΑΚΑ. Θα το ήθελε, αλλά δεν θα μπορεί να παρευρεθεί. Μιλώντας όμως ο Πορτογάλος χαφ, ο οποίος από το καλοκαίρι θα ενσωματωθεί με την ΑΕΚ, στέλνει το δικό του μήνυμα για την μάχη κόντρα στον Ολυμπιακό.Μιλήσαμε μαζί του μέσω facebook (ακολουθούν οι φωτογραφίες από το διάλογο που κάναμε με τον Σιμόες), με τον 25χρονο μέσο να μας τονίζει πως ήδη νιώθει μέλος της ΑΕΚ, πως θα δει το ματς αύριο από το ίντερνετ και φυσικά εύχεται πρόκριση."Θα ήθελα πολύ να είμαι εκεί αλλά δεν μπορώ. Δεν μπόρεσα να εξασφαλίσω άδεια επειδή έχω προπόνηση την Τετάρτη. Ανυπομονώ, όμως, να έρθει το καλοκαίρι και νιώθω σαν να είμαι ήδη εκεί...", λέει αρχικά ο Σιμόες και προσθέτει: "Ελπίζω τα παιδιά να τα καταφέρουν και να κάνουν χαρούμενο τον κόσμο παίρνοντας την πρόκριση. Αισθάνομαι ήδη οτι είμαι ήδη μέλος της ομάδας. Θα θελα να είμαι κι εγώ μαζί με τον κόσμο την Τετάρτη στο γήπεδο και να πάμε για την πρόκριση, όμως δυστυχώς δεν μπορώ. Θα δω όμως το ματς από το ίντερνετ".
Καταλήγοντας ο Σιμόες δήλωσε σχετικά με τη μεταγραφή του στην ΑΕΚ: "Είμαι πολύ χαρούμενος που κάνω ένα όνειρο μου πραγματικότητα το να παίξω σε μία μεγάλη ομάδα της Ευρώπης. Η ΑΕΚ είναι μία μεγάλη και με σπουδαία ιστορία ομάδα".

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου