​Έκανε δυναμική είσοδο στο τηλεοπτικό τοπίο πριν από δυόμισι χρόνια, διεκδικώντας με αξιώσεις τον τίτλο του ζεν πρεμιέ. Ο Μάνος Ιωάννου έγινε γνωστός στο ευρύ κοινό παίζοντας στους «Βασιλιάδες», σίριαλ που είχε άδοξο τέλος.

Νέος, ωραίος και ταλαντούχος, ο Μάνος είδε ξαφνικά τα φώτα της δημοσιότητας να στρέφονται πάνω του λόγω της προσωπικής του ζωής. Η σχέση του με τη Ναταλία Γερμανού αποκαλύφτηκε πριν από ένα χρόνο και σχολιάστηκε ποικιλοτρόπως, κυρίως λόγω της διαφοράς ηλικίας μεταξύ τους.

Έχοντας συμπληρώσει έναν χρόνο σχέσης με τη Ναταλία Γερμανού, θεωρείς ότι έχεις αλλάξει ως άνθρωπος μέσα απ" αυτήν; Είναι η αλήθεια πως η σχέση μου με τη Ναταλία Γερμανού μ' έχει κάνει καλύτερο άνθρωπο. Έχω περισσότερη υπομονή για τα πάντα.

Ποιο είναι το στοιχείο που σε γοητεύει περισσότερο σ" εκείνη;Ένα στοιχείο της σχέσης μου με τη Ναταλία που μ" αρέσει είναι η επικοινωνία μας. Συζητάμε πολύ. Μπορεί να γυρίσω από την παράσταση και να μιλάμε στο τηλέφωνο με τις ώρες!

Πώς σου φαίνεται που ο Μάρκος Σεφερλής θα αναλάβει το πρωινό του Mega; Ενδιαφέρουσα ανατροπή! Ο Μάρκος Σεφερλής είναι μεγάλο ταλέντο και τρομερά αγαπητός και λαοφιλής. Γεμίζει θέατρα χιλιάδων θέσεων μόνος του. Θεωρώ πολύ πιθανό να κάνει την έκπληξη της χρονιάς.

Εσένα σε ενδιαφέρει η παρουσίαση; Θα δοκίμαζες τις δυνάμεις σου σε μια εκπομπή; Δεν το έχω σκεφτεί ποτέ, για να είμαι ειλικρινής. Θα έμπαινα στη διαδικασία μόνο αν μου έκαναν μια πρόταση που να μου έκανε το «κλικ» και είχα τους κατάλληλους ανθρώπους που θα με καθοδηγούσαν να το κάνω σωστά. Ομως δεν είναι στις προτεραιότητές μου.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου