Σωκράτης Παπασταθόπουλος: «Ξεκίνησα από την ΑΕΚ. Η ΑΕΚ ήταν η ομάδα που έκανα τα πρώτα μου μεγάλα ποδοσφαιρικά βήματα. Όταν γυρίσω Ελλάδα η ΑΕΚ θα έχει την πρώτη επιλογή, όπως είχα πει και στο παρελθόν. Εφόσον δεν τα βρούμε για κάποιο λόγο με την ΑΕΚ ή, φυσικά, η ΑΕΚ δεν έχει στο μυαλό της τον Σωκράτη, τότε και μόνο τότε θα κοιτάξω το μέλλον μου σε κάποια άλλη ομάδα», είπε χαρακτηριστικά ο Σωκράτης μιλώντας στην κάμερα της NOVA.
Από εκεί και πέρα αναφέρθηκε για...
-το γεγονός ότι επικοινωνεί με τον κόσμο μέσω των social media:
«Πιστεύω ότι όλος ο κόσμος ασχολείται με το Ίντερνετ. Εγώ που βρίσκομαι στο εξωτερικό είναι πολύ ωραίος τρόπος να επικοινωνώ μέσω Ίντερνετ. Έτσι έχω μία πιο άμεση επικοινωνία με τον κόσμο».
-για την Εθνική και την πρόκρισή της στο Μουντιάλ:
«Και τα άλλα τα παιδιά το έχουν πει πάρα πολλές φορές ότι θέλουμε να είμαστε στη Βραζιλιά. Ανάλογα με αυτό που έχει δείξει η Εθνική τα τελευταία 10 χρόνια, έχουμε την εμπειρία για να είμαστε εκεί».
-για τη Ντόρτμουντ:
«Η Ντόρτμουντ ήταν μία επιλογή που ήθελα πολύ το καλοκαίρι, αν και είχα προτάσεις και από άλλες ομάδες. Είναι το δεύτερο μεγάλο βήμα για μένα, μετά τη Βρέμη, που πήγα εκεί από τη Μίλαν. Βρίσκομαι σε μία καλή ηλικία, έχω εμπειρία και βρίσκομαι σε μία ομάδα που ήθελα και ήθελε κι αυτή να με αποκτήσει».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου