Άγγελος Αναστασιάδης: Είναι μεγάλη τιμή να σε θέλει η ΑΕΚ. Θέλω να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου όλους. Εύχομαι η ΑΕΚ να βρει τον δρόμο της σήμερα κιόλας. Δεν περίμενα ποτέ τέτοια αποδοχή και τους ευχαριστώ για όλα. Είμαι στεναχωρημένος που έγιναν έτσι τα πράγματα», ήταν το πρώτο σχόλιο του κ. Αναστασιάδη στο novasports-gr. Σε ότι αφορά στη φημολογία που έχει αναπτυχθεί, η οποία τον θέλει να ...περιμένει τον Παναθηναϊκό, ήταν κάθετος «Τι είναι αυτά; Εγώ δε λειτουργώ έτσι. Δεν ασχολούμαι με όσα λέγονται. Αυτά είναι εκ του πονηρού. Αφού ξέρετε ότι δεν απαντάω εγώ, απαντάει ...άλλος. Οποιαδήποτε ομάδα κι αν με πάρει τηλέφωνο το ίδιο θα κάνω. Τις τελευταίες 20 μέρες με έναν μήνα έγινε το ίδιο και με τη Βέροια. Μην κοιτάτε που δε βγήκε προς το έξω τόσο πολύ. Με τον Γιώργο Αρβανιτίδη είμαστε φίλοι, αλλά του εξήγησα. Έτσι είμαι... Κι απ' την Μπαρτσελόνα να με πάρουν το ίδιο θα πράξω. Και στον ΠΑΟΚ που πήγα και στον Παναθηναϊκό το ίδιο έκανα».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου