Καλομοίρα: «Δεν αναρωτήθηκα αν είμαι φτιαγμένη γι’ αυτή τη δουλειά γιατί πάντα ήξερα πόσο πολύ το ήθελα, από μικρή. Υπήρχαν όμως στιγμές που έχασα την εμπιστοσύνη στον εαυτό μου.Σ’ αυτή τη δουλειά συνέχεια κάποιος σε κρίνει και σου λέει διάφορα. Τα πρώτα πέντε χρόνια ήταν δύσκολο να μάθω ποιους να ακούω και ποιους όχι. Κάποιοι έλεγαν πράγματα για να με ρίξουν ψυχολογικά και άλλοι -που είναι στην ομάδα μου- μου ασκούσαν κριτική γιατί έπρεπε να καλυτερέψω κάποια πράγματα. Δεν ήθελα όμως να γίνω κομπλεξική και μπορεί να σου συμβεί αυτό όταν συνεχώς σε κριτικάρουν, γι’ αυτό καμιά φορά «έκλεβα»! Εκανα την… Κινέζα και δεν έδινα σημασία σε ανθρώπους που μου έλεγαν διάφορα. Δεν ήταν τα media που μου δημιούργησαν δυσκολίες. Ηταν μερικοί άνθρωποι στα παρασκήνια…» ανέφερε στο «Glam» η τραγουδίστρια.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου