Η καλλίγραμμη Katerina Lexou-Κατερίνα Λέχου είχε παραχωρήσει συνέντευξη στο περιοδικό Shape, αποκαλύπτοντας τα μυστικά ομορφιάς της. Η Κατερίνα Λέχου είναι πάντα όμορφη και λαμπερή, ωστόσο δεν παραλείπει να κάνει γυμναστική, να προσέχει τη διατροφή της και την επιδερμίδα της για να δείχνει ακόμη πιο εντυπωσιακή.
Όσο για το ποια είναι η σχέση της με τη δίαιτα, η Κατερίνα Λέχου είχε αποκάλυψε: «Όχι, δεν το αντέχω αυτό. Απλώς προσέχω πάντα και κρατάω το μέτρο. Αν θα φάω μία ημέρα κάτι λιπαρό, θα προσέξω τις επόμενες. Ακολουθώ την τακτική του διατροφικού ημερολογίου. Όταν τρώω κάτι το καταγράφω -τώρα πια αυτό γίνεται στο μυαλό μου – και έτσι ξέρω πάντα μέσα στην ημέρα πόσο έχω φάει και πότε πρέπει να σταματήσω. Άλλωστε, τώρα πια με βοηθάει και το σώμα μου».
Για τα γεύματά της κατά τη διάρκεια της ημέρας, η ηθοποιός δήλωσε: «Ο οργανισμός μου ζητάει τροφή κάθε 3-4 ώρες. Αν δεν του δώσω δε μπορώ να λειτουργήσω. Οπότε φροντίζω να έχω πάντα μαζί μου πράγματα για να τσιμπολογάω».

Αγαπημένα της σνακ είναι, όπως εξομολογήθηκε: «Επειδή λείπω από το σπίτι και δε θέλω να τρώω σάντουιτς και σφολιατοειδή, έχω συνήθως μαζί μου ξηρούς καρπούς, αμύγδαλα και καρύδια. Επίσης, φρούτα φρέσκα ή ξερά, όπως δαμάσκηνα ή σύκα. Και ενεργειακές μπάρες. Για το απόγευμα αγαπημένη μου συνήθεια έχει γίνει το πράσινο τσάι. Τότε που θέλω κάτι να με τονώσει, αλλά όχι να μου δημιουργήσει ένταση όπως ο καφές, το πράσινο τσάι γίνεται η πηγή της ενέργειας μου. Πίνω τουλάχιστον δύο φλιτζάνια μέχρι το βράδυ».

Όσο για το τι περιλαμβάνει το πρωινό της και αν το τηρεί, η Κατερίνα Λέχου δήλωσε: «Ναι, πάντα αλλά όχι το ίδιο. Μπορεί να φάω ένα αυγό, ένα φρούτο ή μια φρυγανιά ολικής άλεσης με λίγο τυρί, ένα γιαούρτι με δημητριακά. Η αδυναμία μου είναι το τυρί, αλλά προσέχω γιατί ξέρω ότι έχουν αρκετές θερμίδες».
Για το αν μαγειρεύει ή παραγγέλνει απέξω, η ηθοποιός εξομολογήθηκε ότι της αρέσει η μεσογειακή κουζίνα: «Δεν τρώω ποτέ delivery. Μαγειρεύω και μου αρέσει η μεσογειακή κουζίνα».

Για τη σχέση της με τη γυμναστική, η καλλίγραμμη ηθοποιός ανέφερε ότι είναι αναγκαία, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Πάρα πολλά χρόνια. Για εμένα η άσκηση έχει και το χαρακτήρα του αναγκαστικού, εξαιτίας κάποιου προβλήματος που έχω με τη μέση μου. Η γυμναστική είναι μία συνήθεια, όπως είναι και το να πλένω τα δόντια μου. Γυμνάζομαι τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα επί 20 λεπτά. Το επιπλέον εξαρτάται από τη διάθεση μου».

Όσο για το τι είδους ασκήσεις προτιμά, η πρωταγωνίστρια της σειράς «Το Νησί» δήλωσε: «Εξαιτίας της απουσίας μου από την Αθήνα το τελευταίο διάστημα κάνω μόνη μου πιλάτες ή γιόγκα ή κάποιες ασκήσεις που μου έχει δώσει ο φυσικοθεραπευτής μου. Όταν πάω γυμναστήριο κάνω ελαφριά βάρη και στο σπίτι έχω διάδρομο. Συνήθως τρέχω όταν βλέπω ειδήσεις. Όσο πιο πολύ θυμώνω με αυτά που ακούω, τόσο περισσότερο αποδίδω».

Αναφορικά με το ποια συνταγή ομορφιάς ακολουθεί, η Κατερίνα Λέχου αποκάλυψε: «Κάνω ένα scrub με μια συνταγή από τη γιαγιά μου. Βάζω χοντρό αλάτι σε αμυγδαλέλαιο και το τρίβω σε στεγνό δέρμα. Το αποτέλεσμα είναι τέλειο. Επίσης, για λάμψη στα μαλλιά το μυστικό είναι το ελαιόλαδο. Το απλώνω χλιαρό σε όλα τα μαλλιά και τα αφήνω για δυο-τρεις ώρες. Το μυστικό σε αυτή την κούρα είναι στο πρώτο λούσιμο να βάλεις το σαμπουάν στα μαλλιά με το λάδι και να δημιουργήσεις αφρό χωρίς νερό».

Τέλος, απαντώντας στην ερώτηση σχετικά με το αιώνιο πρόβλημα των γυναικών, τη κυτταρίτιδα, η ηθοποιός εξομολογήθηκε: «Είμαστε φίλες. Δεν μπορώ να παλεύω για πάντα μαζί της. Κάνω γυμναστική, προσέχω τη διατροφή μου, με βοηθά και το scrub. Όταν κάποιες φορές επιμένει, παραδίνομαι».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου