Η Emma Watson έγινε γνωστή με τη συμμετοχή της στις ταινίες «Χάρι Πότερ» ως Ερμιόνη. Αντίθετα με το τι πιστεύουν πολλοί, εκείνη δεν φοβάται ότι ο ρόλος αυτός θα την «στοιχειώσει» και θα τη θυμούνται μόνο γ' αυτόν.«Είναι αστείο, όλοι με ρωτούν γι΄αυτό. Δεν φοβάμαι καθόλου. Ήταν τόσο τέλειος ρόλος, τόσο υπέροχος χαρακτήρας. Πραγματικά δεν θέλω ο κόσμος να τον ξεχάσει», είπε στη συνέντευξή της στο περιοδικό University Magazine.



«Jodie Foster, Gwyneth Paltrow, Hilary Swank, Cate Blanchett, Meryl Streep και Natalie Portman. Αυτές είναι τα είδωλά μου. Αλλά θέλω να πιστεύω ότι ακολουθώ το δικό μου δρόμο».



«Μου αρέσει τόσο να μαθαίνω. Είμαι κάτι σαν εθισμένη στο διάβασμα. Απλά θέλω να μάθω όσα πολλά μπορώ. Ποτέ δεν είναι αρκετά για μένα. Και δεν θα σταματήσω ποτέ. Λατρεύω τη μάθηση. Εθισμένη!».



«Με τα κοντά μαλλιά έγινα πιο τολμηρή, γιατί δεν μπορούσα να κρυφτώ. Με έκανε τολμηρή στις στιλιστικές επιλογές μου. Με έκανε επίσης να έχω μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση, νομίζω. Δεν ξέρω γιατί συνέβη αυτό, αλλά συνέβη».


newsbeast-gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου