Είναι διάσημη, εκτός φυσικά από τις υποκριτικές της ικανότητες, για τη καυτή της εμφάνιση, τα μαλλιά αλλά και το καλλίγραμμο σώμα της. Ο λόγος φυσικά για την Jennifer Aniston η οποία έδωσε πρόσφατα συνέντευξη και μίλησε για την καθημερινή της ρουτίνα ομορφιάς.Εκτός φυσικά από αυτό, μίλησε και για τις διατροφικές της συνήθειες ενώ δεν δίστασε να απαντήσει και στην ερώτηση αν κάποια φορά αναγκάστηκε να φάει junk food: «Δε θα ξεχάσω ποτέ την μέρα, που ο Justin κι εγώ, σε ένα μεγάλο ταξίδι με το αμάξι που είχαμε κάνει, βρεθήκαμε στην μέση του πουθενά με την πείνα να μας θερίζει και με μοναδική επιλογή, τα McDonald's. Παρήγγειλα ένα Big Mac και πραγματικά το μετάνιωσα! Το σώμα μου αντέδρασε πολύ άσχημα στο συγκεκριμένο φαγητό προκαλώντας μου αναγούλα. Ένιωσα σαν να είχα πιει βενζίνη από το σωλήνα! Έχω συνηθίσει να τρέφομαι με βιολογικά προιόντα και το συγκεκριμένο μου έπεσε αρκετά... βαρύ»!Όχι ότι και το junk food δεν είναι νόστιμο, πολύ θα λέγαμε, αλλά καλώς ή κακώς αν θέλετε ένα κορμί σαν της Jennifer καλύτερα να ξεχάσετε τα burgers. Και που ξέρετε, με τον καιρό μπορεί να αντιδρά και ο δικός σας οργανισμός ανάλογα!

queen-gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου