Σοβαρός, μετρημένος και αποφασισμένος να πάρει την ΑΕΚ! Κανείς δεν ξέρει πως θα καταλήξει αυτή η ιστορία με τον Βασίλη Ξενιάδη, η ουσία τώρα είναι πως ο επιχειρηματίας που θέλει να πάρει την ΑΕΚ μιλάει για πρώτη φορά και στο aek365-gr και δίνει το στίγμα του.

Ο Βασίλης Ξενιάδης βρίσκεται ξανά στην Αθήνα και ετοιμάζεται για το ραντεβού του με τον Σταύρο Αδαμίδη (ο οποίος και αυτός με τη σειρά του επέστρεψε από το Ντουμπάι): «Θα πάω στο ραντεβού γιατί αυτό πρέπει να γίνει. Θα πάω να ακούσω τον Αδαμίδη και θα με ακούσει και αυτός. Θα πάω στο ραντεβού για να τελειώνουμε. Ξέρω την κατάσταση την ΑΕΚ. Ξέρω τα πάντα. Θα τελειώσουμε σύντομα με αυτή την ιστορία. Θα πάω να πάρω την ΑΕΚ. Θέλω πρώτα βέβαια να τα πω σε εκείνον. Θέλω να μου το επιτρέψετε αυτό. Είναι το πρέπον. Προσωπικά θα ακούσω τον Αδαμίδη, να δω τι έχει να μου πει. Αν έχει κάτι, βέβαια. Θέλω να τελειώσουμε σήμερα ακόμα, εκτός κι αν ζητήσει λίγο χρόνο ο άνθρωπος, εφόσον βρήκε κάτι καλό εκεί που πήγε», μας είπε αρχικά ο κ. Ξενιάδης ο οποίος στο ερώτημα σχετικά με τις οικονομικές του προθέσεις ήταν απόλυτος:
«Θα βάλω τώρα 10 εκατ. ευρώ. Όχι 2,5 εκατ. ευρώ. 10! Και αυτά τα λεφτά θα πάνε στους παίκτες και τους υπαλλήλους που τους οφείλονται τόσα χρήματα».
Σχετικά με τις έως τώρα κινήσεις του ο Ξενιάδης μας είπε: «Όταν ψάχνεις μία Α.Ε. μαθαίνεις τα πάντα. Οι δικηγόροι μου είναι νούμερο «ένα» στην Ελλάδα. Αν θέλω να αγοράσω μία επιχείρηση, γνωρίζω τα πάντα. Από τον Αύγουστο το ψάχνω για την ΑΕΚ. Τον κ. Νοτιά τον ψάχναμε μέσω του κ. Στράτου μέσω email, μέσω τηλεφώνου, δεν εμφανίστηκε ποτέ. Τώρα είναι ο Αδαμίδης εδώ. Αυτός να δω τι θα μου πει και πως θα μου τα πει. Εγώ είμαι ξεκάθαρος: Θέλω την ΑΕΚ και θα πάω να την πάρω. Δεν θα μας πάρει ώρα η συνάντηση».

Από εκεί και πέρα επειδή πολλά ακούγονται, γράφονται και λέγονται για το παρελθόν του στο ποδόσφαιρο και το κατά πόσο μπορεί ο κόσμος της ΑΕΚ να του έχει εμπιστοσύνη ο επιχειρηματίας εξήγησε: «Δεν με ενδιαφέρει τι λέει ο κόσμος. Ο κάθε ένας έχει τη δική του άποψη. Μακάρι να μου δοθεί η ευκαιρία να με κρίνουν στην ΑΕΚ. Είμαι ΑΕΚ από μικρό παιδί. Πολλοί με ξέρουν. Δεν με απασχολεί τι μπορεί να λένε, τώρα. Αλλά μετά! Και για να τελειώνουμε με αυτό το θέμα και το παρελθόν: Έχω έναν αδερφό. Καμία σχέση δεν έχω μαζί του. Είναι άλλος άνθρωπος. Δεν έχω καμία σχέση με τον Αγροτικό Αστέρα. Με τον Αίαντα Σαλαμίνας πήγαμε να κάνουμε το deal, έχω καλές σχέσεις με το Δήμαρχο. Δεν έγινε, όμως. Δεν υπήρχε η προοπτική. Όσο για τον Ηρακλή, κακός ο κ. Ρέμος έμπλεξε το όνομά μου, τότε. Οι απόπειρες που έγιναν είναι γιατί θέλαμε να εμπλακούμε επιχειρηματικά. Και να στο πω κι αλλιώς: Δεν είχαμε εμπειρία τότε. Όλη αυτή η εμπειρία συγκεντρώθηκε και τώρα μπορούμε. Έτσι πιστεύω. Στην ΑΕΚ θα είναι καλύτερα τα πράγματα. Καλύτερα να ξεκινάς από χαμηλά και να προχωράς. Έχω φάει τη χλεύη από χαμηλά και τώρα δεν καταλαβαίνω τίποτα».

Ερώτηση τέθηκε και για τη δήλωση του Στέλιου Μανωλά, ο οποίος δημόσια ξεκαθάρισε ότι δεν επιθυμεί να είναι στην «ομάδα» του εφόσον τελικά πάρει την ΑΕΚ. «Δεν γνωρίζω προσωπικά τον κ. Μανωλά. Ο κ. Στράτος του είχε μιλήσει. Δεν θέλει ο άνθρωπος, οκ, τέλος. Τι να κάνουμε; Και εσένα αν σου έκανα μία πρόταση θα μου έλεγες «ναι» ή «όχι». Ε, ο κ. Μανωλάς απάντησε όχι».

Λόγος έγινε και για τα χρήματα που περιμένει να εισπράξει κάποια στιγμή από την οικογένεια Ψωμιάδη η ΑΕΚ: «Δεν περιμένω τα λεφτά του Ψωμιάδη. Να το ξεκαθαρίσω Μπορεί να πάρει η ΑΕΚ λεφτά πίσω σε 10 χρόνια. Μπορεί να μη τα πάρει και ποτέ. Βλέπουμε όλοι ότι υπάρχουν καθυστερήσεις. Δεν θέλω τα λεφτά αυτά για να διοικήσω στην ΑΕΚ. Δεν τα υπολογίζω καν».

Η κουβέντα έκλεισε με τον Βασίλη Ξενιάδη κάπως έτσι: «Θέλω να μπω στην ΑΕΚ 60% εξαιτίας συναισθήματος και 40% ως επιχειρηματίας. Εδώ στην πατρίδα μου το συναίσθημα το λέμε αλλιώς: Κα...λα! Αυτό έχω για την ΑΕΚ».
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟΝ ΘΟΔΩΡΗ ΚΑΡΒΟΥΝΙΑΡΗ





10 σχόλια:

  1. Κύριε Ξενιάδη ελάτε στην Ά.Ε.Κ. Δημιουργήσαμε και ομάδα για εσάς στο facebook http://www.facebook.com/groups/198993526860129/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλώς ήρθες κ. Ξενίδη
    Κάνε την ομάδα της ψυχής μας ξανά ΑΕΚ
    Κάνε την αρρώστια που μας πεθαίνει Ελπίδα και Ονειρο
    ΑΕΚ πάνω από όλους κι από Ολα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΓΩ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΤΙΠΟΤΑ ΒΑΛΕ ΤΑ 10 ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΠΡΩΤΑ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΟΧΙ ΘΑ ΤΑ ΒΑΛΩ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑ ΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΑΠΟ ΒΔΟΜΑΔΑ ΣΕ ΒΔΟΜΑΔΑ.ΕΦΟΣΟΝ ΤΑ ΒΑΛΕΙΣ Η ΑΕΚ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ Ο ΑΔΑΜΙΔΗΣ ΟΠΟΙΟΣ ΤΑ ΒΑΛΕΙ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΤΗΣ ΑΕΚ ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΚΑΙ ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ ΤΕΛΙΚΑ ΧΑΛΑΕΙ ΤΟ DEAL ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΙΚΑΝΟ ΤΟΝ ΑΔΑΜΙΔΗ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΜΙΑ ΑΠΑΤΕΩΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΕΙ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΥΝΑΤΟΣ ΓΙΑΤΙ Ο ΑΔΑΜΙΔΗΣ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΓΙΑ ΞΕΝΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΞΕΝΙΑΔΗΣ-ΤΙΓΡΗΣ ΑΧΤΥΠΗΤΟ ΔΙΔΥΜΟ ΣΤΟ ΑΜΕΣΟ ΜΕΛΛΟΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΑΣΕ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ SHOW US THE MONEY

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπουλα (Αδαμιδη) ..... πουλα !!!!
    Απο πισω ειναι ο Μελισανιδης μαγκες ... σας το λεω απο εγκυρη πηγη .... και ας με πουν ορισμενοι γραφικο !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Παιδες ο Ξενιαδης μου φαινεται δυστυχως μουφα.
    Πιο συγκεκριμενα, στο linkedin προφιλ του
    http://www.linkedin.com/pub/vasileios-xeniadis-ph-d/9/7a9/82a
    παρουσιαζεται να εχει διδακτορικο απο το SUNY Plattsburgh. Το SUNY Plattsburgh ειναι ενα μικρο κολεγιο που ΔΕΝ εχει διδακτορικο προγραμμα:
    http://www.plattsburgh.edu/academics/majors.php
    Και βεβαια αυτα τα παλαβα που λεει οτι ειναι ενας απο 3 ανθρωπους στον κοσμο που εχουν κανει διδακτορικο σε συγκεκριμενο τομεα ειναι ελαφρως φαιδρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΦΤΙΑΞΕ ΚΑΙ 2 ΟΜΑΔΕΣ ΕΙΔΙΚΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ
    ΜΙΑ ΓΙΑ ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ ΚΑ ΕΠΟ
    ΚΑΙ ΜΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΑΓΓΕΛΟΓΑΥΡΟ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ... ΕΓΩ ΕΘΕΛΟΝΤΗΣ ΟΠΟΥ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ...!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. "Σε κατ' αρχήν συμφωνία για την αγοροπωλησία του 51% των μετοχών της ΠΑΕ ΑΕΚ αντί ποσού 10.250.000 ευρώ, κατέληξαν αργά το απόγευμα της Παρασκευής ο Σταύρος Αδαμίδης και ο Βασίλης Ξενιάδης.
    Το ραντεβού των δυο πλευρών ολοκληρώθηκε λίγο μετά τις 7 το απόγευμα σε δικηγορικό γραφείο στο Κολωνάκι. Σύμφωνα με την ενημέρωση που παρείχε σε παράγοντες της ΑΕΚ ο διαμεσολαβητής Νίκος Στράτος, συμφωνήθηκε κατ' αρχήν η παραχώρηση του πλειοψηφικού πακέτου της "κιτρινόμαυρης" εταιρείας στον Βασίλη Ξενιάδη αντί ποσού 10.250.000 ευρώ.
    Στη συνάντηση με τον πρόεδρο της ΠΑΕ ΑΕΚ Σταύρο Αδαμίδη, ο επίδοξος νέος μεγαλομέτοχος δεσμεύτηκε ότι θα καταβάλει άμεσα -την ερχόμενη εβδομάδα- ποσό 2,5-3 εκατ. ευρώ προκειμένου να εξοφληθούν οι ποδοσφαιριστές της ομάδας και το προσωπικό της εταιρείας.
    Η συνάντηση Αδαμίδη - Ξενιάδη διεξήχθη σε πολύ καλό κλίμα. Οι δυο άντρες έδωσαν τα χέρια και παρέπεμψαν στις επίσημες ανακοινώσεις που θα ακολουθήσουν ενδεχομένως και εντός της Παρασκευής.
    Μετά τη λήξη του ραντεβού ο Νίκος Στράτος είπε σε συνεργάτες του "ο δικός μου ρόλος τελείωσε". Αξίζει να σημειωθεί ότι ο παλαίμαχος Ενωσίτης παράγοντας διέψευσε κατηγορηματικά την φημολογία ότι μετάνιωσε για τη διαμεσολάβησή του στην υπόθεση.
    contra.gr"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. "Αναφορικά με δημοσιεύματα που είδαν το φως σε μερίδα του Τύπου και αφορούν στο όψιμο ενδιαφέρον του φερόμενου ως «επενδυτή» κ. Βασίλειου Ξενιάδη για την Π.Α.Ε. ΗΡΑΚΛΗΣ και τον πακτωλό χρημάτων που προτίθεται να δαπανήσει για την ενίσχυση της ομάδας, θα ήθελα να επισημάνω τα εξής:

    1. Από την πρώτη ημέρα που είχα την τιμή να αναλάβω την θέση του Προέδρου της Π.Α.Ε. ΗΡΑΚΛΗΣ δεν είχα ποτέ «παρατρεχάμενους». Είχα και έχω πολύτιμους και ισότιμους συνεργάτες που αγαπάνε τον ΗΡΑΚΛΗ, προέρχονται από τα σπλάχνα της οικογένειάς του, μοιραζόμαστε μαζί το κοινό όραμα για την αγωνιστική σταθεροποίηση της αγαπημένης ομάδας μας και την οριστική ανάκαμψη της Π.Α.Ε. και είναι νυχθημερόν αντιμέτωποι με τα προβλήματα της ομάδας.

    2. Έχω επαναλάβει και κατά το πρόσφατο παρελθόν ότι όποιος ενδιαφέρεται να επενδύσει στην Π.Α.Ε. ΗΡΑΚΛΗΣ ξέρει που θα με βρει. «Επενδύσεις» δεν γίνονται ούτε με δηλώσεις στις εφημερίδες, ούτε με κούφιες υποσχέσεις και παχιά λόγια. Και ασφαλώς δεν μπορούν να αποτελούν ούτε αντικείμενο δημόσιας διαβούλευσης ή πλειοδοσίας . Αν υπάρχει συγκεκριμένη πρόταση και συγκεκριμένο ποσό , και εγώ και η Π.Α.Ε. ΗΡΑΚΛΗΣ με χαρά θα ακούσουμε και θα υποδεχθούμε όποιον έχει την διάθεση να βοηθήσει. Αν υπάρχουν είκοσι εκατομμύρια ευρώ προς διάθεση για την ομάδα, όπως ο κ. Ξενιάδης διατείνεται, ας μας τα φέρει να τα δούμε και να αρχίσουμε να μιλάμε σοβαρά. Οτιδήποτε διαφορετικό είναι λόγια του αέρα.

    3. Όσο εγώ είμαι Πρόεδρος της Π.Α.Ε. και για όσο διάστημα θα διαρκέσει η εκπλήρωση της υπόσχεσης που έδωσα απέναντι στον ΗΡΑΚΛΗ, τους φιλάθλους του και τον ίδιο μου τον εαυτό για την οριστική έξοδο της Π.Α.Ε. από το αδιέξοδο στο οποίο είχε οδηγηθεί, παιχνίδια στην πλάτη του ΗΡΑΚΛΗ είτε με την ιστορία της ομάδας, είτε με την αγωνία των φιλάθλων της δεν θα παίξει κανείς. Εάν ο κ. Ξενιάδης ενδιαφέρεται να εξασφαλίσει την προβολή του μέσω του ΗΡΑΚΛΗ, καλύτερα να το ξεχάσει και να βρει άλλους τρόπους δημόσιας προβολής, ίσως μέσω άλλων ομάδων, ίσως και μέσω ομάδων άλλων κατηγοριών. Ο ΗΡΑΚΛΗΣ δεν θα γίνει όχημα στις «φιλοδοξίες» κανενός.

    Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΠΑΕ ΗΡΑΚΛΗΣ
    Αντώνης Ρέμος"

    ΑπάντησηΔιαγραφή